Chceš pracovať v tíme, kde napriek vysokej pracovnej profesionalite vládne priateľská atmosféra a všetci sa cítia ako doma? Ak áno, pridaj sa k nám do tímu na pozíciu finančný špecialista/finančná špecialistka s možnosťou rastu v HR agende.
Ak ťa naša ponuka zaujala, neváhaj nám poslať svoj životopis na office@polacekpartners.sk. Radi ťa spoznáme. Výber nového kolegu je u nás vždy tímové rozhodnutie, preto sa počas výberového konania postupne zoznámiš s viacerými kolegami.
Hľadáme
kolegu/kolegyňu, ktorá má príjemné vystupovanie, zmysel pre detail
a poriadok, dobré organizačné a komunikačné zručnosti. Hodnoty ako
zodpovednosť, férovosť a lojalita jej nie sú cudzie a pracovať
v tíme jej robí radosť. Prax na podobnej pozícii je výhodou. Do našich interných
procesov ťa radi zaškolíme. Práca je vhodná aj na znížený pracovný úväzok.
Vzdelanie
Ukončená
stredná škola s maturitou
I. alebo II.
stupeň vysokoškolského vzdelania
Jazykové znalosti
Anglický
jazyk – lepší začiatočník (A2).
Zručnosti
Microsoft
Outlook, Word, Excel
Sme Poláček
& Partners. Sme ľudskí, sme vecní a máme zápal pre našu prácu.
Ponúkame jasnú stratégiu, férovú cenu, profesionálny prístup, a to všetko
s preložením do človečiny. Vznikli sme v roku 2013. Náš tím sa
odvtedy rozrástol z počiatočných dvoch na vyše 25 členov. A stále
rastieme.
Sme domáca
advokátska kancelária, ale poskytujeme profesionálne právne služby
zodpovedajúce najvyšším medzinárodným štandardom vo všetkých významných
právnych oblastiach.
Sme špecialisti na:
Naša
kancelária a jej právnici pravidelne získavajú prestížne medzinárodné ocenenia
v rebríčkoch ako napr. IFLR1000, Chambers Global, Chambers Europe,
Legal500. Sme členom medzinárodnej siete Interlaw, ktorá združuje popredné
nezávislé advokátske kancelárie s viac ako 8000 právnikmi vo viac ako 150
mestách po celom svete.
Počet zamestnancov
25-30
zamestnancov
Adresa spoločnosti
POLÁČEK
& PARTNERS s. r. o.
Hurbanovo nám. 1
811 06 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
http://www.polacekpartners.sk
Predpokladaný termín ukončenia
výberového konania
5.5.2025